vrijdag 8 maart 2013

Busy Chrissie

Jeetje mineetje wat heb ik gehaakt de laatste 2 weken, geen tijd om te bloggen. Ik was lekker aan mijn "ouderwetse" granny deken bezig. De vierkantjes zijn allemaal klaar op de witte randjes na.




En de deken zelf  is ook weer een flink stuk verder...




Ja, ja het begon al lekker op te schieten, tot dat in Krabbe Sjop de krabbenmutsen werden opgemerkt. Hupsakee 4 in de bestelling dus haken maar. Altijd weer een lekker puzzeltje om de mutsen in elkaar te zetten.


 
 
En o ja of ik die leuke pinguïn als bedankje wilde haken deze week, tuurlijk ahum.
 
 
 
 
Ja het schoot lekker op met die krabbenmutsen, maar ze zijn af.
 
 
 
 
En voor mijn moeder kwam ik een leuk paashaasje tegen voor bij haar verjaardagscadeau.
 
 
 
Grappig haasje niet? vond het op Pinterest, hier is de link
Wel in het Engels maar met foto's goed te doen. Staan nog meer leuke patroontjes op.
 
Dus al met al was Chrissie busy.
Maar ik ga volgende week eerst lekker aan mijn gipsy poncho beginnen, en nu hopen dat de lente toch echt gaat beginnen. Want wat was het heerlijk om deze week een dagje buiten te haken.
 
Fijn weekend!
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Wauw jij hebt een turbo standje op je haaknaald zitten volgens mij,ha,ha...wat mooi je plaid en dat haasje heb ik ook gespot op Pinterest en opgeslagen,het heeft ontzettend veel weg van het haasje(gratis patroontje)van snuffel van Stip en haak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat veel moois! Jij hebt inderdaad flink doorgehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tjonge, jij hebt de vaart erin zitten
    mooi allemaal hoor
    fijn weekend
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha je hebt nogal gehaakt allemaal even mooi en leuk

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben bang dat jouw haaknaald een maatje dunner is geworden door slijtage ;-)
    Je deken wordt prachtig!
    Het is zo'n grappig gezicht, de Krabbemutsen bij elkaar; leuk dat ze zo gewild zijn .
    Je paashaasje is ook heel leuk, lekker vrolijk:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie granny's! Deken wordt prachtig. Gaaf de krabbemutsen! Pinguin vind ik ook schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt echt niet stilgezeten, heb je überhaupt wel geslapen.......... Het een is nog mooier dan het ander, helemaal super. Prachtig die deken, wat een groot project. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chris, je bent genomineerd voor de Liebster Award.
    Ik hoop dat je mijn blog bekijkt en de award aanneemt.
    groetjes Loes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Loes, erg lief van je, maar ik heb liever geen awards.
      Ik zal wel je blog gaan volgen.
      Grtz
      Chris

      Verwijderen
  9. beautiful blog
    maria
    mscreations27.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, so lovely things! I especially like the first photo, it's so colorful :-). And thanks for the link to the cute bunny, have saved the pattern now. Happy weekend, Chris!

    BeantwoordenVerwijderen