vrijdag 27 juni 2014

WK Haken

Zo hier weer eens een blogberichtje, want ik heb superveel gehaakt, maar er valt niet zo veel over te bloggen. Jaa gaat lekker zo op de bank, mijn hubbie en kids voetbal kijken en ik haak me de rambam.
Niet voor het WK, dat deed ik al eens eerder, post de foto nog eens op mijn blog, want hij blijft leuk.
Het hondenjasjes, helaas het patroon nooit opgeschreven..



Maar het gaat super met mijn Ibiza kleed, alle 450 vierkantjes zijn af.
Nog "eventjes"de laatste ik schat zo'n 700 draadjes instoppen.
 

 

Ja het zijn er echt 450 hoor!!
 
 
 
Gehaakte flesjes zijn inmiddels het ultieme haakcadeau.
 
 
 
Ook voor pinklady's.
 
Ik beloof dat ik jullie wat beter op de hoogte houd van de voortgang van mijn kleed.
Het is zo verleidelijk even een foto op facebook te zetten,
want voor het bloggen moet je toch even achter die pc kruipen.
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ach, wat een dotje zo in zijn oranje outfit. Je hebt voor de deken lekker veel productie gemaakt. Voetbal werkt zo te zien stimulerend. De gehaakte flessen zijn prachtig. Echt een mooi cadeau.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ik zag bij een andere blog een foto van jou hondje, geweldig! Ik werd nieuwsgierig en ben even op jou blog gaan kijken. Jeetje wat haak jij veel, super. En nu ben ik nieuwsgierig hoe je Ibizadeken gaat worden, wat een klus! Vooral het in elkaar zetten. Dus ik ga je volgen dan blijf ik up to date! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen