maandag 11 januari 2016

Dasje voor mijn facebook likers

Ik vertelde jullie vorige keer al, dat ik bijna 500 likes heb voor mijn facebookpagina.
Ja dat wordt een cadeautje uitdelen, maar wat. Omdat mijn strependassies altijd binnen no-time verkocht zijn, dacht dat is wel leuk.


Dus ik haakte weer 2 meter streepies.
En stopte bijna net zo veel draadjes in als likes.




Wil je ook meedoen ga dan even naar mijn facebookpagina.

En voor niet de facebookers ik zal binnenkort,
ook eens wat weggeven op mijn blog.



5 opmerkingen:

  1. Jammerdebammer, ik heb geen Facebook. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik heb je geliked op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven fanDAStisch, jouw streepjesdassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met zoveel likes. Voor een niet facebooker lijkt me dit echt veel.
    Wat een leuk idee om met de strepensjaals iets voor de wel Facebookers terug te doen. Ik hoop dat daar trouwe volgers winnen, die best zo'n mooie sjaal kunnen gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen