dinsdag 18 oktober 2016

Retrosisters

Deze week een leuke bestelling gehaakt.
Poncho's en mutsen voor twee zusjes.



De poncho's haakte ik naar een patroon van Wimke Tolsma,
wat ik een beetje heb aangepast want behalve granny stripes,
haakte ik ook nog granny squares.
Het patroontje vind je hier




Zoals je ziet haakte ik eerst granny stripes,
en haakte na een aantal toeren (even uitmeten) de granny squares.




Daaronder weer granny stripes,
en niet mijn hobby franjes.
Oh dat knippen en vastmaken.





Nog een basismutsje erbij, met een grote bloem en klaar is Chris.
Nou de moeder van de zusjes was er erg blij mee.
Ga er gelijk nog wat haken voor in mijn shop.

10 opmerkingen:

  1. Fantastisch leuke aetjes zo. En die franjes... die maken het wel áf!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou ik die zusjes graag eens zien gaan met hun poncho's en mutsjes aan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schattig, twee dezelfde poncho's, zo leuk met die kleurige granny's en die mutsjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, mooi!! Leuk die vrolijke kleurtjes met dat grijs!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn erg leuk. Grijs en toch vrolijk!

    Nee, die kwastjes. Ik ben bezig met een omslagdoek van een restje stof. Daar wilde ik ook kwastjes aan maken om de zaak wat te verlengen. Maar het moeten er zoveel worden. Straks een kijken op de markt, wat ze daar hebben.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk, zal dat snoezig staan...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi combi haakte je! Knap!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen